Club dag V.V.V. Heelweg 2015

Op Zaterdag 20 juni was het dan weer zover. Rond de klok van 16.00 uur druppelden de leden die  zich hadden op gegeven voor de clubdag zo geleidelijk aan binnen. Na enige tijd al even onderling  gezellig gebabbeld te hebben, werd zo rond 17.00 uur de barbecue aan geslingerd en was het tijd de lege magen te vullen. Hiervoor werd de barbecue nog wel even aangespoord want  er stond immers nog een belangrijke wedstrijd op het programma. Toen dan eindelijk de schaal met vlees leeg was , werden enthousiast de hengels opgezocht en werd er koers gezet richting de karpervijver waar gevist zou worden tot 21.00 uur. Over ’t algemeen werd er best redelijk gevangen, ook de bomen en struiken waren dit keer niet veilig, maar dat mocht de pret niet drukken. Iets na 21.00 uur werd de balans op gemaakt en bleek dat René van Haastrecht clubkampioen was geworden.

In de kantine kon hij dan ook de wisselbeker in ontvangst nemen en werd er natuurlijk nog een foto gemaakt en werd er nog even nagebabbeld. Ook dit keer konden we spreken van een geslaagde clubdag en is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

Uitslag:

1. René van Haastrecht