10 Jaar Vliegvis Vereniging Heelweg

8 December 2008 werd Vliegvis Vereniging Heelweg officieel opgericht.

Het bestuur en de activiteiten commissie hadden daarom alles uit de “kast” gehaald om deze mijlpaal i.v.m. de slechtere weersomstandigheden in december, nu reeds te vieren.
Plaats van handeling was zo als vaak Visdorado de Kool waar Ellie en Bert als gastvrouw en gastheer al 10 jaar zorgen voor een lekkere bak koffie en onderdak verzorgen voor onze bindavonden en andere activiteiten. In het ochtend programma konden de leden hun werptechniek bijschaven onder leiding van de Kingfisher Casting Four leden Warner Veldhuis en Ton Krabman.

Na een prima verzorgde lunch en een toespraak van voorzitter Jeroen Traas, gaf Warner Veldhuis in het tweede gedeelte van deze dag een presentatie met als titel: “Het plezier van vliegwerpen, en wat is daarvoor nodig”?
Na deze leerzame voordracht over de combinatie hengel en vliegvis lijn, leaders en tippet materiaal enz. vertrokken de leden naar de vliegvis vijver om de grote regenboog forellen te verleiden met hun meestal zelf gebonden vlieg.

In het laatste gedeelte van deze jubileumdag stond een BBQ op het programma.

De leden van Vliegvis Vereniging Heelweg kunnen terug zien op een zeer geslaagde, zon overgoten, jubileumdag.
Iedereen die op wat voor manier dan ook zijn steentje heeft bijgedragen aan deze geweldige dag worden hartelijk bedankt.

Voor meer foto's